وپایان استرس آزمایش گلوکز🤭

تصویر
۸ پاسخ

چطور بود ؟؟🥲

یعنی دوباره منم باید بخورم 😭😭من میارم بالا اونوسری هم آوردم بالا

خیلی خوشمزه بود خدایی 😋😂

بسلااامتی، من باید دوباره قند دو ساعته بدم🫠

خانماچند هفته باید این آزمایش بدیم

اوووووف یادم افتاد طعمش حالم به هم خورد

اوووفففف 😬😬😬 😂😂😂 منم دیروز رد کردم این مرحله رو
بد نبود

نوش جونت

سوال های مرتبط

مامان جانان خانوم 🩷 مامان جانان خانوم 🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ماهلین🌸 مامان ماهلین🌸 روزهای ابتدایی تولد