آلن فک میکنی کار خوبی کردی خاهر
چیز خاصی الکی بزرگ شده من خودم ۲بار این آزمایشو دادم چهارمرحله ایشو
راستی ازمایش گلوکز نهایتا تا ۲۸ هفته باید داده شه دیر نیست الان؟
ذره ای حال بدی نداره
منم میترسیدم رفتم دیدم هیچی نبود واقعا
تایپیک منو بخون در رابطه با آزمایش گلوکز، نظرت عوض میشه
مگه آزمایش ترسناکیه؟؟
میدونی چقدر برای بچت خطر داره اگه خدایی نکرده قند و تیروئیدت چک نشه
من نمیدونم چرا بعضیا انقدر این ازمایش و گنده کردن که بیچاره زنای حامله انقدر بترسن
منم اولش استرس داشتم ولی رفتم ازمایش و دادم خندم گرفت
اصلا چیزی نیست عزیزم همین الانم دیر نشده بخاطر سلامتیه بچتم که شده برو
بگو بیان خونه ازت بگیرن بهترین کار من یه بار تو ۱۶ هفتگی دادم که رفتم ازمایشگاه یکم سخت بود برام چون تایمش طولانیه وگرنه خوردن شربتش و اینا اصلا سخت نیست
یبارم ۴ روز پیش دادم که اومدن خونه ازم گرفتن که خیلیییی برام راحت بود
استرس ازمایش داری پس چجوری میخای زایمان کنی
مزه شربتش خوشمزه بود من اصن اذیت نشدم فق گرما زده شدم سعی کنی جای خنک بمونی عالیه
عزیزم واسه یه آب قند استرس داری؟؟؟
الکی خودتو نترسون
منم بشدت استرس داشتم همش میگفتم اگه نتونم چی اگه بالا بیارم چی
ولی وقتی شربتو خوردم خیلی مزش خوب بود که میگفتم کاش میشد برم یدونه دیگه هم بگیرم😂
من بشدت از شیرینیجات بدم میاد مخصوصا اگر شربت باشه ولی وقتی خوردم انگار شربت پرتقال بود خیلی مزش خوب بود
حتما برو
تازه دکترمن گفت ۳۶ هفته هم سونو رشد باازمایش کلی دوباره داری
من رفتم اما اصلا سخت نبود دومرحله ای بود اما شربت نداشت اول ازمایش. دادم گفت برو خونه صبحانه بخور بیا دوباره خون بده همین راحت ترین بود خداییییی
سعی کن بری من رفتم خداروشکر گفت تازه یکم قندت بالاعه رعایت کن نمی رفتم خوب قندم میرفت بالا تر
عزیزم من خودم انقد که ترسیده بودم و ویار شدید داشتم واسه هر ۲تا بچم ب دکتر گفتم واسم قند ۲مرحله ای نوشت
بچت خدایی نکرده دیابتی بشه خودتو میبخشی پشت گوش ننداز
اشتباه کردی خدایی نکرده دیابت داشته باشی خیلی خطر داره
تو گهواره میترسونن من ک دوست داشتم
وا استرس در چ حد😐ی ازمایش خونه دیگه چیش استرس داشت؟
استرس نداره من رفتم برو
من تازه اومدم خونه واقعاا اونجور که تعریف میکردن ترسناک نبود نه حس ضعف داشتم نه تهوع فقط یکم خسته شدم
البته من همزمان با شربتا یدونه انداندسترون خوردم
مزه ی شربت پرتقال کم اب میده
وااااا🤣شربتش خوشمزه ترینه
میگن باید تو پرونده باشه برای روزی ک میخوای زایمان کنی
استرس ندارن😑
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.