۶ پاسخ

منم داشتم بخاب رفع میشه

سرتو با یه دستمال یا روسری ببند

منممم

آب زیاد بخور بخور یه چیز ترش بخور یه دفعه حجم زیادی از شیرینی وارد بدنت و معده ات شده سردرد گرفتی

طبیعیه از گلوکوز هست اب و مایعات زیاد بخور از بدنت بره و فقط استراحت کن

منم عصرش داشتم آب زیاد بخور

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۸ ماهگی
مامان liam❤️ مامان liam❤️ هفته سی‌وششم بارداری
مامان ایلماه مامان ایلماه روزهای ابتدایی تولد