با کلی استرس رفتم ازمایش گلوکز رو دادم

تصویر
۵ پاسخ

از من میشنوین‌این‌ازمایشو برین نزدیک‌خونه انجام بدین به من اصن سخت نگذشت خدایی و اذیت نشدم مرحله اولشو رفتم خونه بعد شربت خوابیدم مرحله بعدیاشم بیرون رفتیم کارامو کردیم،البته من به درد و گرسنگی و خون دادن و اینا کلا قرصم

29هفته دیر نرفتی گلم؟چیزی نگفتن؟

عزیزم آزمایشش چطوریه؟؟
من هفته دیگه دارم میخوام ببینم خیلی طول میکشه؟

خداروشکر 😍
شیاف بزار استراحت کن

حالت بد نشه این موقع

سوال های مرتبط

مامان اطلس مامان اطلس روزهای ابتدایی تولد
مامان محمدطاها مامان محمدطاها روزهای ابتدایی تولد