از من میشنویناینازمایشو برین نزدیکخونه انجام بدین به من اصن سخت نگذشت خدایی و اذیت نشدم مرحله اولشو رفتم خونه بعد شربت خوابیدم مرحله بعدیاشم بیرون رفتیم کارامو کردیم،البته من به درد و گرسنگی و خون دادن و اینا کلا قرصم
29هفته دیر نرفتی گلم؟چیزی نگفتن؟
عزیزم آزمایشش چطوریه؟؟
من هفته دیگه دارم میخوام ببینم خیلی طول میکشه؟
خداروشکر 😍
شیاف بزار استراحت کن
حالت بد نشه این موقع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.