ازمایش گلوکز رو بالاخره دادم

۷ پاسخ

منم دادم امروز جوابش اومد

من امروز میخواستم برم بدم ساعت شیش بیدار شدم گفتم زوده ۷ میرم خوابیدم
بیدار شدم دیدم ساعت ۱۰😒

سلام مامانا تاچن هفتگی وقت داریم ازمایشو بدیم؟من تاحالاندادم😓

من دیروز دادم
خیلی بد بود

منم چند روز پیش آزمایش دادم واقعا اذیت شدم بیشتر بخاطر اینکه به ساعت به یه ساعت باید خون بدی اخرش دیگه سرگیجه گرفتم

سخت بود؟
من هنوزم ندادم
همش این دست اون دست میکنم

سخت بود؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان مهدیار💙😍❤️ مامان مهدیار💙😍❤️ ۸ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری