بالاخره ازمایش گلوکز دادم 🤦‍♀️😅

۵ پاسخ

خیلی هم خوب از این هم راحت شدی😁

مبارکه عزیزم

عزیزم دقیقا چندهفته و چند روز ازمایش دادی؟

اونجوری ک همه میگن خیلی شیرین شیرین نبود

اول ازم ازمایش خون گرفتن
بعد ادرار
بعد هر ی ساعت ی بار خون ۳بار ینی ازت ازمایش خون میگیرن
ی شربت هم میدن بهت

سوال های مرتبط

مامان محمدطاها مامان محمدطاها روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان لیام جان🩵💙 مامان لیام جان🩵💙 ۶ ماهگی