دکتر برای قند بهتون رژیم میده احتمالا. نه اینکه قندتون بالا باشه الان، بخاطر اینکه بالا نره
قند وتیروئید نداری فقط کم خونی
قند ناشتا خوبه ولی باز یکم بالاس برا من ۷۷ بود، بعدش کم خونی هم داری برا من ۱۱ و ۶ دهم بود باز گفت باید مراقب باشی و هر شب آهن میخورم
تیروئید تون خوبه قند تون مرزه. کم خونی هم مرزه
تیرویید که خوبه
قند ناشتا هم خوبه
فکر کنم دوساعت بعدش بالاس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.