۵ پاسخ

دکتر برای قند بهتون رژیم میده احتمالا. نه اینکه قندتون بالا باشه الان، بخاطر اینکه بالا نره

قند وتیروئید نداری فقط کم خونی

قند ناشتا خوبه ولی باز یکم بالاس برا من ۷۷ بود، بعدش کم خونی هم داری برا من ۱۱ و ۶ دهم بود باز گفت باید مراقب باشی و هر شب آهن میخورم

تیروئید تون خوبه قند تون مرزه. کم خونی هم مرزه

تیرویید که خوبه
قند ناشتا هم خوبه
فکر کنم دوساعت بعدش بالاس

سوال های مرتبط

مامان محمدتیام مامان محمدتیام هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آنیسا🩷فندق🩵 مامان آنیسا🩷فندق🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان 🫀کارن 🫀 مامان 🫀کارن 🫀 ۷ ماهگی
مامان یکتا خانوم مامان یکتا خانوم ۷ ماهگی