۵ پاسخ

یکم بالاس. احتمالا دوز قرصتو بیشتر میکنه

دکتر من گفته زیر 2 نگه دار، اول بارداریم 3 بود، دو تا دکتر غدد هم رفتم گفتن تا 4 مشکلی نیس ولی دکترم قبول نکرد، روزی یک چهارم لووتیروکسین 50 میخورم

کم کاری داشتین؟

اره فکر میکنم برا من ۶/۶۰بود قرص بهم داد شد ۳وخورده ای شده الان ولی یکم بالاست

خوبه
قرص لووتیکروسین میخوری؟

سوال های مرتبط

مامان نور چشمامKو... مامان نور چشمامKو... هفته سی‌وسوم بارداری
مامان زهرا خانم مامان زهرا خانم هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان علی کوچولو مامان علی کوچولو هفته سی‌ام بارداری
مامان راز مامان راز هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مهوا🩷🌸 مامان مهوا🩷🌸 روزهای ابتدایی تولد