خانما توروخدا جواب ازمایش تیروئیدمه خوبه یا نه

تصویر
۴ پاسخ

برا بارداری یکم بالا حساب میشه ،طوری نیست دکترت قرص میده
منم دارم دارو میخورم ،اومد پاین

تیروئیدت عددش بالاس تو بارداری باید زیر ۳باشه برا شما. دارو تیرویید میخورین؟

سلام عزیزم نه تیرویید ندارید

عزیزم کم کاری ولی خیلییی خفبفه ببر پیش پزشک

سوال های مرتبط

مامان مامان دوقلو مامان مامان دوقلو ۳ ماهگی
مامان نور چشمامKو... مامان نور چشمامKو... هفته سی‌وسوم بارداری
مامان قند عسل 🍯🥰🎀 مامان قند عسل 🍯🥰🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان رادمهروتودلی مامان رادمهروتودلی هفته سی‌وششم بارداری
بابای جوجه بابای جوجه هفته سی‌ام بارداری
مامان راز مامان راز هفته سی‌ویکم بارداری
مامان زهرا خانم مامان زهرا خانم هفته بیست‌وهفتم بارداری