خانما توروخدا بگید جواب آنومالی خوبه یا نه؟

تصویر
۴ پاسخ

سلام ببخشید سوالی دارم مگه آنومالی فقط سونو نیست این آزمایشه؟

خوبه جنسیت بچه ات هم پسره

همه رو علامت نرمال زده

خوبه ، جنسیت بچه پسره و اینکه بچه سرش پایینه

سوال های مرتبط

مامان دخترم هدیه خدا مامان دخترم هدیه خدا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان هدیه خدا 😍❤️ مامان هدیه خدا 😍❤️ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقل خان مامان فسقل خان هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان شاهان 👼🏻👑 مامان شاهان 👼🏻👑 ۸ ماهگی
مامان نیلسا🩷🩷 مامان نیلسا🩷🩷 ۵ ماهگی
مامان مامان نفس مامان مامان نفس ۴ ماهگی