۱۳ پاسخ

عزیزم همه چی اوکیه فقط وزن جنین یکم پایینه

چندهفته رفتی دقیق.؟؟؟

تاجایی که میدونم همه چیز نرماله و جنسیت هم پسره مبارکتون باشه انشاالله قدمش خیر باشه

مبارکت باشه جنسیتش که پسره😍و خداروشکر همه چی خوبه انشاالله بسلامتی بغلش کنی عزیزم💕

چرا ان‌بی برا اکثریت پایینه برا منه بالاس یعنی بچم دماغش بزرگه خیلیییی 😐😬

خوبه همه چی بچه هم پسره

منن هفته دیگه میخوام برم انومالی ولی گویا همه چیز نرماله برای شما خدارو شکر .
طول سرویکس خوبه هماتوم نداری بقیه اجزا رو هم نوشته طبیعیه بازم نشون پژشکت بده

آره خداروشکر همه چی خوبه

آره عزیزم به نظرم خوبه

خوبه همه چی نرماله به سلامتی

بله عزیزم همچی خوبه..جنسیت هم پسر هست

اره عزیزم خوبه خداروشکر .

صفحه بعدیش

تصویر

سوال های مرتبط

مامان زیزی مامان زیزی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته سی‌ام بارداری
مامان هدیه خدا 😍❤️ مامان هدیه خدا 😍❤️ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان کوشولو🤰🏻 مامان کوشولو🤰🏻 هفته بیستم بارداری