میگم جواب آزمایش ان تی منو اگر بلد هستید نگاه کنید بگین خوبه یا نه

تصویر
۶ پاسخ

مامان رادمهر دکتر‌بخاطر عدد پاپ بهت گیر نداد؟
آخه خیلی پایینه مال‌شما ۲۳ عه
مال من ۴۹ عه فرستاد کواد‌مارکر بدم

جنسیت رو‌نگفت؟؟

نگاتیو مینویسه یعنی خوبه

تصویر

خوبه خداروشکر مشکل نداره

اره خوبه ناهنجاری نداره

خوبه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان محمد سبحان مامان محمد سبحان روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته شانزدهم بارداری
مامان کوشولو🤰🏻 مامان کوشولو🤰🏻 هفته بیستم بارداری
مامان همایون مامان همایون هفته سی‌وششم بارداری