سلام خانوما جواب غربالگری دومم لطفا بگید خوبه یا نه😢

تصویر
۳ پاسخ

راستی منم مثل شما یزد هستم

عزیزم من نمیتونم بخونم بده چت جی پی تی و اینکه بسپار ب خدا و مطمئن باش هیچی نیست

همه‌چیز خوبه
نگران نباش مامانی
همچیزو بسپار ب بالا سری

سوال های مرتبط

مامان گندم مامان گندم هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آوینا مامان آوینا ۷ ماهگی
مامان رادمهــر💙 مامان رادمهــر💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آراد کوچلو🥰💙 مامان آراد کوچلو🥰💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دونه انار مامان دونه انار هفته پانزدهم بارداری
مامان علی اکبر🩵👶🏻 مامان علی اکبر🩵👶🏻 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته بیست‌وهشتم بارداری