سلام جواب غربالگری دومم خوبه ؟؟

تصویر
۳ پاسخ

خوبه اوکیه

تو برا چی رفتی غربالگری دوم
منم همین الان گذاشتم ازمایشم رو
مال من عدد فری بتا قسمت مام کم‌ بود تو ان تی
برا همین فرستاد غربالگری دوم
الان نمی‌دونم خوبه یا نه

عزیزم هزینش چقدر شد؟

سوال های مرتبط

مامان رادمهــر💙 مامان رادمهــر💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان لیا☁️ مامان لیا☁️ ۷ ماهگی
مامان کوچولوی مامان مامان کوچولوی مامان ۴ ماهگی
مامان سه تا نور چشم مامان سه تا نور چشم ۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دونه هل💙💎 مامان دونه هل💙💎 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فسقل خان مامان فسقل خان هفته بیستم بارداری
مامان نفسم💞 مامان نفسم💞 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آراد کوچلو🥰💙 مامان آراد کوچلو🥰💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری