سلام خانما جواب انومالی خوبه ؟؟ لطفا میشه بگید

تصویر
۶ پاسخ

سلام مبارکه. منم دیروز رفتم آنومالی. دکتر گفت همه چی خوبه. سرویکس نزده. فقط نوشته فاصله جفت تا دهانه رحم. این یعنی همون سرویکس؟ دکتر گفت جفت خودش به مرور میره بالا با سن بارداری‌

سرویکس شکمی زده ۲۷ حتما واژینال اندازه گیری کن گلم

جفت زده لولایینگ

خوبه مشکلی نداره جنسیت شم پسره

همه چیزت نرماله و نی نی پسره

اینم صفحه بعدش

تصویر

سوال های مرتبط

مامان عشق مامان مامان عشق مامان ۱ ماهگی
مامان دخترم هدیه خدا مامان دخترم هدیه خدا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دلوین🩷👶🏻 مامان دلوین🩷👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه خدا 😍❤️ مامان هدیه خدا 😍❤️ هفته سی‌ویکم بارداری