۷ پاسخ

نوش جان چقد گرفتن

من بعد دو ساعت افت قند داشتم
حالم بد شد حس میکردم قندم بالاست نگو بعد خون‌گیری دو ساعته قندم شده بود ۵۷

اگه آوردی بالا بگو آزمایش نوع دوم رو برات بنویسن . چون همینو تکرارش کنی بازم بالا میاری . تجربه

من الان تو نوبتممم واسه ازمایش

منم فردا دارم
چند مرحله خون میگیرن

منم دارم انشالله چند هفته اینده

نوووووش.بره اونجایی که غم نره😂

سوال های مرتبط

مامان آیماه مامان آیماه هفته بیست‌وهشتم بارداری