بهش فکر میکنم حالم بد میشه😑
این حداقل یک طعمی داره خواهر مال منکه هیچ طعمی نداشت و فقط شیرین بود
من خوردم حالم بد نشد خیلی خوشمزه بود زود گذشت
وایی من دو بار انجام دادم😑😂
ایححححح🤢بعضی ها میگن خوشمزه بود اما مال منم دقیقا شبیه مال شما بود ولی حالمو بد کرد
سعی کن با یه بازی چیزی خودتو سرگرم کنی
هرچی بیشتر بهش فکر کنی بدتره
منم الان خوردم گلوم میسوزه🤮🤮
بدمزه نیس ولی خیلی شیرینه من خوردم معدم میسوخت ازشیرینی زیادیش انگاردل میزنه همونطوری شدم
شربتش خوبه بدمزه نیست
ولی من بعدش خیلی سرگیجه گرفتم
قندمم بالا بودش
اونقدر هم بد نبود من انجام دادم نگران نباش عزيزم
انشاالله نمیشه به امید خدا 🥺منم ۲۴ هفته دارم قندم دارم اصلن رعایت نمیکنم
اونقدر رام بد نیست مزه پرتقال میده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.