به وقت آزمایش گلوگز 🤕🍭🥲

دعا کنین حالم بد نشه🙏🏻😭

تصویر
۱۲ پاسخ

من دیروز دادم اصلا مزه بدی نداره الکی همه بزرگش میکنن تهش ی ذره طمع میده انشالله بتونی تحملش کنی 🦋

عررر الان میخوام برم بدم😭😂💔

اصلا چیز بدی نبود تازه باشکم خالی که بخوری خیلی هم خوبه چون ناشتایی ولی خودتو مشغول کنی یادت میره حالت تهوع هم زیاد نمیگیری

خیلی آزمایش راحتی هست نگران نباش عزیز دلم ❤️

من وقتی خوردم حالت تهوع گرفتم ولی اومدم توی ماشین کولر زدیم باد خنک بهم خورد حالم بهتر شد بالا نیاوردم . اگه تهوع گرفتی جایی که گرمه نشین

یه سوال اگه بالا بیاریم چی میشه؟ باید تکرار بشه؟

من اصلا اذیت نشدم خیلی راحت بود

نمیشه فقط سعی کن زیاد تحرک نداشته باشی یجا بشین تا انرژیت تخلیه نشه و تایمت برسه

با آب خنک حل میکردی اذیت نمیشی دراز نکش تحرک نداشته باش ک حالت بد نشه عزیزم

ان شالله بد نمیشه فقط دراز نکش یه ساعت اولشو بعد خوبی

شیرینیش یادم میاد حالم بد میش

اوووف خدا به دادت برسه
ایشالا بتونی ازمایش خوبی بدی

سوال های مرتبط

مامان السا مامان السا هفته سی‌وششم بارداری
مامان گردو🩷🤰🏻🤱🏻 مامان گردو🩷🤰🏻🤱🏻 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نور مامان نور ۵ ماهگی
مامان شایان👶 مامان شایان👶 ۵ ماهگی