به وقت ازمایش گلوکز😮‍💨دعا کنین حالم بد نشهح

تصویر
۱۰ پاسخ

مگه ميشه دو مرتبه اب اضافه كرد

وسطاش که غلیظ میشه دوباره اب خیلی خنک بهش اصافه کن ، جای خنک هم بشین زود تموم میشه، من با اینکه ویار شدید داشتم انجامش دادم

هر ۵ دیقه یه قلوپ بخور یهو سر نکش که فشارت میره بالا

عزیزم اگر خوردی از مزش بهمون بگو

خوشمزه هست عزیزم مخصوصا با آب خیلی خنک اصلنم شیرین نبود آنچنانی بخور یساعتو دراز بکش آگه آزمایشگاه حیات رفتی یدونه اتاق استراحت دارن برو اونجا راحت دراز بکش

با نی بخور
دراز بکش تو ماشین
اگ‌ نمیتونی فقط برو بیزون ک‌هوا خنک بهت بخوره
من این کارا خوب بودم و‌سخت نبود،ی ازمایش عادیه
با گوشیم‌ زیاد کار نکن،حالت تهوع نگیری

آروم آروم بخور که حالت بد نشه

شربت که خوردی قدم نزن ..یه جا بشین تا خدایی نکرده حالت بد نشه

بد نمیشه اصلا اتفاقا خوشمزس

من فردا قراره برم امیدوارم ب خوبی این مرحله پشت سر بزاری

سوال های مرتبط

مامان السا مامان السا هفته سی‌وششم بارداری
مامان دوقلوها 🎀👑 مامان دوقلوها 🎀👑 هفته سی‌وچهارم بارداری