۸ پاسخ

من 22 دادم
برای من خداروشکر شربت نداشت😂😂
از دکترم پرسیدم
گفت برای کسایی که احتمال دیابت دارن این شربت ضرر داره ممکنه دیابت خیلی بالا ببره
منم سه بار خون گرفتن
شما هم آزمایش ادرار دادین؟

اره خیلی بده مزخرف ترین ازمایش

مباررررکه🤪🤪🤪😝🤪🤪😜

چندساعت قبلش بایدناشتا باشی؟؟ منم شنبه میرم

وایی منم یکشنبه باید بدم
میترسم قندم بالا باشه
آخه آزمایش قند ک داده بودم عادی 2ساعته 123بود. دکتر قبلی قرص نداد تو 5ماهگی

این دکتر گف باید می‌داده حالا آزمایش بده امید خدا

خیلی استرس دارم
چون وزنم الکی داره می‌ره بالا.
پیاده روی میکنم. اشتها هم ندارم ک بگم بخور هستم بیشتر تهوع دارم


خدا خودش کمک کنه 🥺🥺🥺

باید چندساعت ناشتا باشی؟؟ چند مرحله اس؟؟ من فردا باید برم

پرتقالی نبوده ؟؟
مال من پرتقالی بود انگار آبمیوه بود

بطری شما جدیده😂🤦🏻‍♀️نسبت ب بطریا ما بسلامتی بگذرونی انشالله فقط جای خنک باش استراحت کن ک حالت بد نشه

سوال های مرتبط

مامان السا مامان السا هفته سی‌وششم بارداری
مامان دوقلوها 🎀👑 مامان دوقلوها 🎀👑 هفته سی‌وچهارم بارداری