چند هفته باید برن
حقیقت داره تو روز ۴بار باید رفت آزمایش قند داد
یه جای خنک بشین
سرت هم خیلی تکون نده حالت بد بشه
نه برو توی هوای ازاد بشین سرت هم پایین نیار
من دیروز ازمایش گلوکز داشتم ۵ دیقه مونده ب ازمایش خون دوم بالا اوردمش😬
ولی خداروشکر بم گفتن اشکال نداره دیگ تاثیرشو کرده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.