به وقت آزمایش قند🥺تازه سر کشیدم خدا کنه حالم بد نشه

تصویر
۵ پاسخ

چند هفته باید برن

حقیقت داره تو روز ۴بار باید رفت آزمایش قند داد

یه جای خنک بشین
سرت هم خیلی تکون نده حالت بد بشه

نه برو توی هوای ازاد بشین سرت هم پایین نیار

من دیروز ازمایش گلوکز داشتم ۵ دیقه مونده ب ازمایش خون دوم بالا اوردمش😬
ولی خداروشکر بم گفتن اشکال نداره دیگ تاثیرشو کرده

سوال های مرتبط

مامان السا مامان السا هفته سی‌وششم بارداری
مامان دوقلوها 🎀👑 مامان دوقلوها 🎀👑 هفته سی‌وچهارم بارداری