۶ پاسخ

شربت اذیت نمیکنه منم اذیت نشدم
ولی گشنگی که چند ساعت میکشی بده

منم امروز انجام دادم.هزینش با بیمه تامین اجتماعی ۶۷۰تومن

برای آزمایشش از چند هفته تا چند هفته وقت داریم

منم الان آزمایشگاهم دارم آزمایش میدم😄

برای منم خیلی راحت بود

هزینش چقدر شد

سوال های مرتبط

مامان السا مامان السا هفته سی‌وششم بارداری
مامان پناهم🩷 مامان پناهم🩷 ۵ ماهگی
مامان یسنا مامان یسنا هفته سی‌ام بارداری
مامان دخترا♥️♥️ مامان دخترا♥️♥️ هفته سی‌ام بارداری
مامان لارا و پسری مامان لارا و پسری هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نی نی🍓 مامان نی نی🍓 روزهای ابتدایی تولد