به وقت آزمایش گلوکز بارداری

تصویر
۲۲ پاسخ

خداروشکر برای من گلوکز ننوشت قند دو مرحله ایی نوشت

سلام هفته چندم رفتین

مگه این ازمایش رو تو ۲۵ هفته انجام میدن؟؟؟؟؟ من هنوز نرفتم دکتر ک بم بگه کی باید انجام بدم نکنه از وقتش گذشته🥺

منم فردا دارمش. اصلا تستش رو دوست ندارم. از خوراکی های شیرین متنفرم😖

انشاالله ک همه چیز خوب پیش بره برات گلم منم فردا میخوام برم دکتر بنویسه برام

دقیق چند هفته رفتی

شام و چه ساعتی خوردی چند ساعت ناشتا بودی؟

من هفته ی دیگه باید برم🫠

ب سلامتی ایشالا🤩

مزش چطوره حالت تهوع نگرفتی من چیزای خیلی شیرین بخورم حالم بد میشه خیلی استرس دارم که چجوری این آزمایش و انجام بدم 😭😭😭

منم فردا نوبت دکترمه همین چند روز باید انجام بدم 🤕

ان شاالله که مشکلی نباشه و خیالت راحت باشه

نوش جان 😄
من فقط فکر اون ازشب چیزی نخوردن ازارم میده من نصف شبام گشنمممههه🥴🥴

هزینه ازمایش چند شد

منم دیروز دادن

منکه بالاخره تموم شد و برگشتم خونه🥴

بسلامتی عزیزم انشاالله که جوابش خوب باشه 😍😍و منی که باید به زودی برم و از الان استرسشو دارم 🥺

من این ازمایشو انجام ندادم چون چواب کامل داشتم هفت پیش دکتر گفت یهو انجام بده
واوردم خونه انداختم اشغالی ب جاش اب عسل طبعی خوردم و رفتم ازمایش چون مادرشوهرم میگفت همینا دیابت میاره این از حجم شکر

با چند ساعت ناشتا رفتین آزمایش ؟
برای خودتون چیزی برای صبحانه هم بردین که مرحله دومش ناشنا نیست ؟

یا ابوالفضل 😥
استرسشو از الان دارم

عزیزم انشالا جوابش خوب باشه ،منم فردا باید آزمایش بدم

خوشمزه بود ؟😁

سوال های مرتبط

مامان یسنا مامان یسنا هفته سی‌ام بارداری
مامان دخترا♥️♥️ مامان دخترا♥️♥️ هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان لارا و پسری مامان لارا و پسری هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دنیز مامان دنیز ۱۱ ماهگی
مامان هِــرمان👑 مامان هِــرمان👑 ۱۱ ماهگی
مامان لنا🩷 مامان لنا🩷 ۹ ماهگی
مامان ملکا🥹💗 مامان ملکا🥹💗 ۹ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۹ ماهگی
مامان دلوین جونی مامان دلوین جونی ۹ ماهگی
صنوبر صنوبر قصد بارداری