به وقت آزمایش گلوکز دعا کنید برام

تصویر
۶ پاسخ

ایشالله به خوشی میگذرونی اینم. دختر قوی

خودتو نترسون ان شاالله تموم میشه

اسون ترین ازمایشه

انشالله که خوب باشه همه چی
همه خانم ها مینویسن دعا کنید واسم یا میگن حالمون بد شد و آزمایش خراب شد من واقعا میترسم

ایشالا ب اسونی بگذرونی

خدا کمکت کنه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نی نی 🩵👶🏻 مامان نی نی 🩵👶🏻 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان السا مامان السا هفته سی‌وششم بارداری