به وقت آزمایش قند

خدا کنه قندم بالا نباشه
لطفا برام دعا کنید

تصویر
۵ پاسخ

منم الان خوردم 😊 خیلی خوشمزه بود با آب یخ بخورید من دو تا از این بطری ها خوردم

من هفته پیش دادم

وای من مردمو زنده شدم

من هم قبلادادم یهوسربکش نفهمی طعمشو

انشالله ک قندت بالا نیست
منم دیروز دادم این ازمایشو

سوال های مرتبط

مامان 🐣آرکان👼🏻 مامان 🐣آرکان👼🏻 ۴ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وچهارم بارداری