سر خودت رو میخوای کلاه بزاری؟خب بزار دقیق باشه واسه سلامتی خودته
هیچکاری نمیشه کرد ، من میخواستم بالا نشون بده ولی نشد
عزیزم تو باید روتین نرمالت رو انجام بدی خودتو ک نمیخوای گول بزنی
هر چی میخوردی بخور
چون اگه برای ازمایش گلوکز فقط رعایت کنی و خدای نگرده قند داشته باشی برای جنین و حتی زایمان خودت مشکلاتی پیش میاد
منم استرس دارم که قندم بالا باشه
هر روزم زولبیا بامیه میخورم
شب شام سنگین نخور
تأثیری داره؟
منم هفته دگ میخام برم یبار اول دادم قندم بالا بود دوباره دادم معمولی شده بود الان استرس دارم چون رعایت نمیکنم
منم لایک کن ببینم😄
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.