به وقت آزمایش گلوکز 🫠
چقدر بد مزه بود 😖

تصویر
۵ پاسخ

من با آب یخ خوردم اتفاقا بعد از یک ساعت ناشتایی خیلی چسبید😂نمیدونم چرا بنظرم خوشمزه بود

منم امروز دادم
خداروشکر دکترم ،دو مرحله‌ای بدون گلوگز نوشته بود

باآب خنک میخوردی قابل تحمل بود

هزینش چقدر شد؟

خیلییییی

سوال های مرتبط

مامان 💙دیان.الین💖 مامان 💙دیان.الین💖 ۱۰ ماهگی
مامان هدیه 🩷 مامان هدیه 🩷 ۸ ماهگی
مامان جوجوم مامان جوجوم هفته سی‌وششم بارداری
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۱۰ ماهگی
مامان لیانا.میران 🧸 مامان لیانا.میران 🧸 ۱ ماهگی
مامان کوهیار🩵مهیار مامان کوهیار🩵مهیار هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان لیام جان🩵💙 مامان لیام جان🩵💙 ۶ ماهگی