۱۴ پاسخ

من که اصلا ککم نگزید 🙃🤣

نیههه منم خوردم طعم پرتقال میداد یملیده😂

میبینم که تا ته تهشم در اوردی وجدانن چطوری خوردیش😬 منی که عاشق شیرینی جاتم به زور خوردمش یه دو سه قاشقم از پودر موند تهش بعد قرص حالت تهوعم خوردم باهاش اینقدر که حالم بد شد به زور خودمو نگه داشتم که استفراغ نکنم تا شبم لب به هیچی نمیتونستم بزنم حتا آب قشنگ احساس دهن سرویسی بهم دست داده بود 🥴

میشه یخم ببری با خودت خنک تر بشه آدم حالش بد نمیشه😂😭؟

طعم پرتقال اذیت نمیشی بقیه اذیت مشی

اگ حالت بد میشه برو یجا دراز بکش

یکمش می‌دادی من🥰😍ولا عاشق طعمش شدم من ی شربت پرتغال خیلی شیررین بود چیز بدی نبود 🫰

من که مزشو دوست داشتم😋

بالا بیاری چی میشه نباید حالت بد بشه.

پرتقال خوبه بقیه بدن

حالت بد نشد ؟؟؟؟

عق🤮🤢

🤢🤢🤢

منم همین الان دادم

سوال های مرتبط

مامان فسقلی🩵🌻 مامان فسقلی🩵🌻 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نی نی🍓 مامان نی نی🍓 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجوم مامان جوجوم هفته سی‌وششم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 🩷فندق کوچولو🩷 مامان 🩷فندق کوچولو🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری