منم آزمایش گلوکز دادم هم خوشمزه بود هم بد مزه 😂😂

تصویر
۷ پاسخ

وااای انگار توی شامپوی شبنم از اونا که زرده شکر ریختی داری میخوری😫بدممم میاددد
تازه منو یبار بهداشت تو سه ماهم فرستاد برا این آزمایش دفعه دوم هم ماه بعد دکترم قراره برام این آزمایشو بنویسه🤕

سلام عزیزم چند ساعت طول کشید این آزمایش هر چند ساعتی خون میگیره

اگه قند یکم بالا باشه خطرداره

بدمزه بود خوشم نیومد😵

اه اه من مزه اش برام فرقی نداشت بعدش حالم خیلی بد شد تا چند روز حالم بد بود شیرینیجات نمیتونستم بخورم

وای من صبح انجام دادم داغون شدم از ۹شب دیشب ناشتا بودم آزمایش رو دادم هنوز نشده چیزی بخورم تهوع دارم خخخ

من تا شبش هرچیز شیرینی که میدیدم حالت تهوع میگرفتم

سوال های مرتبط

مامان فسقلی🩵🌻 مامان فسقلی🩵🌻 هفته بیست‌وهشتم بارداری