به وقت آرمایش گلوگز
چقدر بد مزه بود 😁😁😁

تصویر
۸ پاسخ

سفیدا بد مزه ان شانست 😫

منکه بالا اوردمش

برا من دوتا محلول بود با طعم پرتغال😵‍💫

من که نتونستم 🙄

منم الان ازمایشگام امروز همه این ازمایشو دارن😅

برای ما پرتقالی بود،خوشمزه بود شیرین🥹

بسلامتی آزمایش بدی گلم

چ جالب منم الان خوردم باز دوساعت اینجام فعلا هرساعت یکبار ی ازمایش

سوال های مرتبط

مامان فسقلی🩵🌻 مامان فسقلی🩵🌻 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دوقلوها 🎀👑 مامان دوقلوها 🎀👑 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نور مامان نور ۵ ماهگی
مامان شایان👶 مامان شایان👶 ۵ ماهگی
مامان یه دونه عسل مامان یه دونه عسل هفته سی‌وششم بارداری
مامان پفیلا👶👸🐇 مامان پفیلا👶👸🐇 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نیکی 🤍 مامان نیکی 🤍 ۱۱ ماهگی
مامان بردیا♥️ مامان بردیا♥️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان الوین مامان الوین ۸ ماهگی
مامان ویهان🩵👼🏻🍼 مامان ویهان🩵👼🏻🍼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری