۵ پاسخ

برای منم به خوبی گذشت ولی مردم از گشنگی

خداروشکر خسته نباشی 😘

عزیزم‌تا کی فرصت داره این ازمایش؟من امروز ۲۵ هفته شدم

خداروشکر

خداروشکر عزیزم 💙

سوال های مرتبط

مامان نور مامان نور ۵ ماهگی
مامان شایان👶 مامان شایان👶 ۵ ماهگی
مامان یه دونه عسل مامان یه دونه عسل هفته سی‌وششم بارداری
مامان پفیلا👶👸🐇 مامان پفیلا👶👸🐇 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان لیام👶🤰👼 مامان لیام👶🤰👼 ۷ ماهگی
مامان نیکی 🤍 مامان نیکی 🤍 ۱۱ ماهگی
مامان بردیا♥️ مامان بردیا♥️ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان الوین مامان الوین ۸ ماهگی
مامان ویهان🩵👼🏻🍼 مامان ویهان🩵👼🏻🍼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دوقلوها 🎀👑 مامان دوقلوها 🎀👑 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 💙دیان.الین💖 مامان 💙دیان.الین💖 ۱۰ ماهگی