به وقت آزمایش گلوگز 🫤♥️

تصویر
۷ پاسخ

تو این هفته برات فقط آزمایش نوشتن یا سونو هم نوشتن؟

چند هفته تون هست؟ به منم گفت هفته ۲۸ برو

ب گوشی نگا نکن حالت بد میشه فقط دراز بکش تحرک نداشته باش

منكه حالم خيلي بدشد
وتحملش نكردم
دوباره رفتم ازمايش اما نخوردم ذيگه بجاش صبوونه خوردم

بسلامتی کجا داری انجام میدی

چطور ازمایشیه؟انقد میگند سخته و شربتش بده

حالت چطوره؟

سوال های مرتبط

مامان نور مامان نور ۵ ماهگی
مامان شایان👶 مامان شایان👶 ۵ ماهگی
مامان یه دونه عسل مامان یه دونه عسل هفته سی‌وششم بارداری
مامان پفیلا👶👸🐇 مامان پفیلا👶👸🐇 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نیکی 🤍 مامان نیکی 🤍 ۱۱ ماهگی
مامان الوین مامان الوین ۸ ماهگی
مامان ویهان🩵👼🏻🍼 مامان ویهان🩵👼🏻🍼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دوقلوها 🎀👑 مامان دوقلوها 🎀👑 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان رضا مامان رضا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مامان فسقلی 👼 مامان مامان فسقلی 👼 روزهای ابتدایی تولد