تو این هفته برات فقط آزمایش نوشتن یا سونو هم نوشتن؟
چند هفته تون هست؟ به منم گفت هفته ۲۸ برو
ب گوشی نگا نکن حالت بد میشه فقط دراز بکش تحرک نداشته باش
منكه حالم خيلي بدشد
وتحملش نكردم
دوباره رفتم ازمايش اما نخوردم ذيگه بجاش صبوونه خوردم
بسلامتی کجا داری انجام میدی
چطور ازمایشیه؟انقد میگند سخته و شربتش بده
حالت چطوره؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.