به وقت آزمایش گلوگز بارداری

تصویر
۲۱ پاسخ

چ باکلاس😂😂😩😩

منم میخوام برم بدم..آزمایش ادرارم دادی؟؟

بد نبود من خوردم هیچیمم نشد الکی بعضیا بزرگش میکنن

شربت خودش خنک بود و خوش خور

ناشتایی میخواد این ازمایش؟؟

من تا الان آزمایشو ندادم😐😂🙈

و باید ناشتا باشی؟

گلم الان دقیق ۲۴هفته ای ازمایش قند دادی؟

باید ناشتا باشید؟

خوشمزه هس

منم شنبه قرارم برم خدامنه بتونم تحمل کنم اسمش روشه تحمل گلوکز

هنوز زود نیست برای ازملیش گلوگز

من خداروشکر دکترم ی مرحله ای نوشته بود انشالله سر این بچمم همینجوری بنویسه

خدایی یخ از کجا آوردی اون وسط😂😂😂

وای منم این هفته باید برم
خدا کنه حالم بد نکنه

لاکچری😂

چند هفته اید شما؟؟

فک میکنم آزمایشگاه خصوصی با بهداشت که می‌فرسته فرق داره من شربت بهداشت و خوردم خیلی شیرین غیرقابل تحمل بود ولی دوستم رفته بود خصوصی می‌گفت خیلی خوب بوده😐

واااای منم دارم میدم این آزمایشو
یعنی متنفرم ازش

من امروز ساعت ۷ بیدار شدم رفتم میگه امروز ۵ شنبه س فردا نیستیم خونت فاسد میشه برو شنبه بیا😬😑😑😑

گیرمیدن توش یخ ریختی

سوال های مرتبط

مامان نور مامان نور ۵ ماهگی
مامان شایان👶 مامان شایان👶 ۵ ماهگی
مامان یه دونه عسل مامان یه دونه عسل هفته سی‌وششم بارداری
مامان پفیلا👶👸🐇 مامان پفیلا👶👸🐇 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان بردیا♥️ مامان بردیا♥️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان الوین مامان الوین ۸ ماهگی
مامان ویهان🩵👼🏻🍼 مامان ویهان🩵👼🏻🍼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دوقلوها 🎀👑 مامان دوقلوها 🎀👑 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۹ ماهگی
مامان رضا مامان رضا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نور چشمامKو... مامان نور چشمامKو... هفته سی‌ودوم بارداری