۶ پاسخ

مرسی عزیزم 💕

چون ویار دارم و بالا میارم میترسم نتونتم انجامش. بدم

وای من سر این بارداریم دوبار خوردم بالا آوردم 😣

موفق باشی عزیزم😍 آره بابا اصلا سخت نیست. الکی بزرگش کردن بعضیا

واقعا محلولش خوبه؟
چه طعمی داره؟
همش استرس این ازمایشو دارم 😒😒

منم باید سه شنبه برم 😐
سخت نیود فکر میکنم خیلی بدمزست

سوال های مرتبط

مامان ماهی و سامی مامان ماهی و سامی هفته سی‌وششم بارداری
مامان تپل خان🥰👶🏻 مامان تپل خان🥰👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجو پویا👼🏻🍼 مامان جوجو پویا👼🏻🍼 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان سهيل مامان سهيل هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها روزهای ابتدایی تولد
مامان آیهان مامان آیهان ۱۲ ماهگی