به وقت آزمایش قند 🥲امیدوارم خوب پیش بره

تصویر
۶ پاسخ

اصلا نگران نباش
دیروز من انجام دادم خداروشکر اصلا اذیت نشدم
فقط محلول رو با آب خیلی یخ درست کن اصلا اذیت نمیشی

من اینو تو هفته های اول انجام دادم دیگ نیاز نیست دوباره بدم؟؟؟

نرفتی بهداشت منطقه رایگان انجام میدادین

ان شالله خوب پیش بره من دیروز بود نردمو زنده شدم رفتم ازمایشگاه برق نداشتن گرمای داغ اخراش بودبرق اومد همینکه پامو گذاشتم تو خونه برق خونه رفت طاقت فرسا بوددیروز خداروشکر که بلاخره گذشت

عزیزم ایشالا بسلامتی پیش بره
هزینه آزمایش چقدره

چرادوتا؟؟

سوال های مرتبط

مامان ATRIN مامان ATRIN ۹ ماهگی
مامان شاهانی مامان شاهانی ۳ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۱۲ ماهگی
مامان قلب مامان❤ مامان قلب مامان❤ ۹ ماهگی
مامان delin مامان delin ۶ ماهگی
مامان یاسین و یسنا مامان یاسین و یسنا ۸ ماهگی
مامان دو تا💙💙 مامان دو تا💙💙 ۱ ماهگی
مامان گردو 👼🩵 مامان گردو 👼🩵 ۸ ماهگی