خانما ۲۷ هفته و ۲ ۳ روز میشه برم ازمایش قند؟؟
دیر نیست ؟؟؟؟

۱ پاسخ

ن برو من امروز رفتم میگن بین ۲۴ تا ۲۸ هفته

سوال های مرتبط

مامان تپل خان🥰👶🏻 مامان تپل خان🥰👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان گل پسرم مامان مامان گل پسرم هفته سی‌ودوم بارداری