خانوما آزمایش قند بارداری و ۲۷ هفته بدم دیر نیس؟؟

۴ پاسخ

نه اتفاقا دکترم گفت قبل۲۶هفته زوده. چون اوج انسولینی ک بدن تولید می‌کنه تو ابن هفته ها هست ممکنه ۲۴هفته آزمایش بدن نداشته باشن قند ولی ۲۸هفتگی داشته باشن

نه من هفته پیش دقیقادوشنبه بودآزمایش دادم

من ۲۹ هفته بودم دکتر برام نوشت

ن من ۲۶ و ۵ روز دادم

سوال های مرتبط

مامان تپل خان🥰👶🏻 مامان تپل خان🥰👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان دوقلوها مامان دوقلوها روزهای ابتدایی تولد