نه اتفاقا دکترم گفت قبل۲۶هفته زوده. چون اوج انسولینی ک بدن تولید میکنه تو ابن هفته ها هست ممکنه ۲۴هفته آزمایش بدن نداشته باشن قند ولی ۲۸هفتگی داشته باشن
نه من هفته پیش دقیقادوشنبه بودآزمایش دادم
من ۲۹ هفته بودم دکتر برام نوشت
ن من ۲۶ و ۵ روز دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.