الان ۲۷ هفته و سه روز میتونم ازمایش گلوکز بدم یا دیر شده؟

۴ پاسخ

بابا من 33هفته دادم اصلا دیر نیست تا 28فرصت داری من یه نوع دیگه دادم خیلی راحت بود

من ۲۸ هفته رفتم

اره میتونی زودتر برو عزیزم

اره من ۳۰ هفته رفتم ک ...

سوال های مرتبط

مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان تپل خان🥰👶🏻 مامان تپل خان🥰👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان دوقلوهام مامان مامان دوقلوهام هفته سی‌ونهم بارداری