سلام .من ۲۴ هفته هستم .دکتر گفته ۲۸ هفته برم آزمایش قند دیر نیست؟؟

۶ پاسخ

ن برو مشکلی نداره

سلام به من که گفتن 24هفته باید برم برای آزمایش قند

۲۶ برو ک لب مرز بودی حدعقل رژیم بگیری

نه تا همون موقع وقت هستش منم همون ۲۷/۲۸هفته میرم

نه از۲۴تا۲۸هفته وقت داری

همون موقع باید رفت

سوال های مرتبط