۴ پاسخ

نه فکر نکنم منم چند روز پیش دادم

ار عزیزم منم تاالان ازمایش دادم یکیم گفته ۳۰هفتگی باز تکرارکنم چون‌دیابت بارداری گرفتم باید چک‌بشه

قند ناشتا و بعد از صبحانه ممکنه بگیرن ولی گلوکز نه دیگه

اگه بالا باشه آره هر از گاهی چک‌میشی

سوال های مرتبط

مامان مامان گل پسرم مامان مامان گل پسرم هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 🩵هیروانم🩵 مامان 🩵هیروانم🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نویان💙👶 مامان نویان💙👶 هفته سی‌وششم بارداری
مامان مامان گلی مامان مامان گلی روزهای ابتدایی تولد