بله دکتر تا ۳۰هفته هم وقت میده
دکتر من گفت تا ۲۸ هفته باید بری
اره ۲۴هفته تا۲۸هفته
اره من تو هفته ۳۰ رفتم . میگن زودتر بری ک اکا قند داری کنترل بشه .. توام اگ نرفتی میتونی بری وقت داری
آره از ۲۴ تا ۲۸ هفته من امروز رفتم دادم
از پزشکت بپزس
دکتر من گفت باباید ۲۲ هفته و دو روز بری
قند و چکاپ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.