به وقت آزمایش قند بارداری😃

تصویر
۹ پاسخ

منم دادم حالم اصلا بد نشد

چرا سفیده

این چیه

خوشمزس ولی فقط ساعت اول ساعت دوم فقط باید خدا خدا کنیم بالا نیاوریم😂

ولی. ازمایش خوشمزه ایی هستا برعکس بقیه ک میگن بد هست من دوسش داشتم

مگه ازمایش قند چند هفته میگیرن دکتر چندتا ازمایش برام نوشته برام ۲۶هفتمه نمدونم شایدهمینم نوشته

منم امروز فکر کردم این ازمایشو دارم نگو چکاپ معمولیه دو مرحله ایه

منم انشالله پس فردا میرم ، مزش چطوره؟خیلی بده؟!

چرا سفیده

سوال های مرتبط

مامان الارا🩷 مامان الارا🩷 ۴ ماهگی
مامان amir mohammad مامان amir mohammad ۸ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۷ ماهگی
مامان ملورا مامان ملورا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان لنا🍼😇 مامان لنا🍼😇 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آیلین کوچولو😍 مامان آیلین کوچولو😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه👧🏻🍭🍼 مامان پناه👧🏻🍭🍼 ۱۰ ماهگی
مامان اَبرا☁️🧚🏻‍♀️ مامان اَبرا☁️🧚🏻‍♀️ روزهای ابتدایی تولد
مامان حبه قندم🩷 مامان حبه قندم🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان رفیق مامان مامان رفیق مامان ۱۰ ماهگی