به وقت ازمایش قند بارداری😁

تصویر
۵ پاسخ

چقدر من این آزمایشو‌دوس داشتم 😅

منم باید برم انجامش بدم هنوز نرفتم دکتر برام بنویسه🥲

🤣منی ک هنوز نرفتم دکتر بنویسه برام وایسادم نزدیک سونو وزن ی دفعه برم جفت بگه

چهارمرحله ایش دوتا از ایناست

دسترسی داری یخ بریز توش میگن خیلی خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان الارا🩷 مامان الارا🩷 ۴ ماهگی
مامان آهو خانم مامان آهو خانم ۱ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۷ ماهگی
مامان ملورا مامان ملورا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان لنا🍼😇 مامان لنا🍼😇 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آیلین کوچولو😍 مامان آیلین کوچولو😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه👧🏻🍭🍼 مامان پناه👧🏻🍭🍼 ۱۰ ماهگی
مامان اَبرا☁️🧚🏻‍♀️ مامان اَبرا☁️🧚🏻‍♀️ روزهای ابتدایی تولد
مامان حبه قندم🩷 مامان حبه قندم🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان رفیق مامان مامان رفیق مامان ۱۰ ماهگی