به وقت واکسن کزاز من و دخملم
۶ مهر ۱۴۰۴

۳ پاسخ

بسلامتی یکی از فکرات کمتر شد😂
چطوره درد داره یا ن بقیه بزرگش کردن من هنوز نزدم صبی میخواستم برم نشد

بد نیست من یادم نیست کی زدم الان خوبی؟

من رفتم دیروز بزنم بهداشت گفت واکسن کزاز نیست خیلی وقته نداریم همه شهرا همینه😐

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا💛 مامان هدیه امام رضا💛 ۱۰ ماهگی
مامان آقا پسرم💚 مامان آقا پسرم💚 ۵ ماهگی
مامان امیرحافظ💙🌙 مامان امیرحافظ💙🌙 ۷ ماهگی