تا کی وقت داریم واکسن کزاز بزنیم؟

۱۰ پاسخ

تا هفته 36

تا جایی که من میدونم ۴ هفته قبل زایمان.
ولی الان اومده برای بهداشت ها. برو بزن .چون تموم بشه شاید تا اخر بارداریت نیاد .
منم دیروز زدم

من امروز زدم
حتی تا ۲ هفته قبل زایمان وقت هست نگران نباش

والا من دکترم گفت تا ۳۶ زدی زدی نزدی دیگه نزن دیروز رفتم بهداشت گفت اومده ولی چون آمپول رگام زده بودم گفت بزار ده روز بگذره بیا بزنم برات

از ۲۸ تا ۳۶

مگه واکسن کزاز میشه زد

تا ۳۴ شروعش از ۲۸ هفتس

تا هفته 34

فک‌کنم تا آخر ۳۴

۲۸ هفته رو پر کنی

سوال های مرتبط

مامان خداداد مامان خداداد هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دوتا دسته گل🌺 مامان دوتا دسته گل🌺 ۱۱ ماهگی