۲۷ تا ۳۶ هفته بهداشت گفت تو گوگلم اینو زده
من نزدم گفتم هر وقت بچم ب دنیا امد میام میزنم
دکترم گفت تا یک ماه مونده به زایمان میشه زد
فقط سوالم اینه کسی زودتر زایمان کنه چی میشه؟ یعنی خطرناکه؟
من دوتا بچه دارم سر هیچکدوم کزاز نزدم و نشنیدم جدیدا ت گهواره میبینم الان ک بچه سومم رو حاملم کسی راهنمایم میکنه؟
من ٣٣ هفته بودم زدم
دخترا من متولد ۸۲ ام کلاس نهم بودیم واکسن کزاز زدم بازم نیازه بزنم؟
تا سی ودو
۲۸ تا ۳۲ هفتع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.