سلام دوستان عزیز تا چند هفته وقت داریم واکسن کزاز بزنیم؟

۸ پاسخ

۲۷ تا ۳۶ هفته بهداشت گفت تو گوگلم اینو زده

من نزدم گفتم هر وقت بچم ب دنیا امد میام میزنم

دکترم گفت تا یک ماه مونده به زایمان میشه زد
فقط سوالم اینه کسی زودتر زایمان کنه چی میشه؟ یعنی خطرناکه؟

من دوتا بچه دارم سر هیچکدوم کزاز نزدم و نشنیدم جدیدا ت گهواره میبینم الان ک بچه سومم رو حاملم کسی راهنمایم میکنه؟

من ٣٣ هفته بودم زدم

دخترا من متولد ۸۲ ام کلاس نهم بودیم واکسن کزاز زدم بازم نیازه بزنم؟

تا سی و‌دو

۲۸ تا ۳۲ هفتع

سوال های مرتبط

مامان آقاابوالفضل مامان آقاابوالفضل ۱۱ ماهگی
مامان آقا پسرم💚 مامان آقا پسرم💚 ۵ ماهگی