خانوما واکسن کزاز تا کی وقت داریم بزنیم؟

۸ پاسخ

27 هفته

اگر اصلا نزنیم چی میشه؟!

اگه قبلا یکبار زده باشی دیگه نمی‌خواد بهداشت بهم اینجور گفت

از ۲۸ هفته تا ۳۲ هفته
دکترم که به من گفت وارد هفت ماه شدی بزنی

من موندم چرا برا منو ۱۰ هفتگی زد

بهداشت بمن گف هفته27بیا
منم هفته بعدچهارشنبه میرم

چون گفت برا همه نمی زنن

منم کزار دارم امپول ربه رو به دکتر بگم ببینم چی میگه مب زنه یا نه برام

سوال های مرتبط

مامان آقا پسرم💚 مامان آقا پسرم💚 ۵ ماهگی
مامان خداداد مامان خداداد هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دوتا دسته گل🌺 مامان دوتا دسته گل🌺 ۱۱ ماهگی
مامان آقاابوالفضل مامان آقاابوالفضل ۱۱ ماهگی