تا کی وقت هست واکسن کزاز بزنم

۹ پاسخ

هم دکترم هم بهداشت به من گفت ۲۸ هفته تا ۳۰ هفته . به نظرم شنبه برو بزن اصلا درد نداشت

تا دوهفته قبل زایمان بمن بهداشت گف

من باید ۲۸ هفته برم

من ک تو حاملگی نزدم
دگتر گفت نمیخاد

از هفته ۲۷ تا ۳۶ به من گفتن،شنبه میرم میزنم.تو دیگه الآنا بزن نزار آخراش

دیگه برو بزن

تا ۳۲هفته

تا یکی دوهفته دیگه برو بزن آخرش

بهداشت ب من گفت ۲۸ هفته بیا بزن

سوال های مرتبط

مامان گومبولو مامان گومبولو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ماهلین کوچولو مامان ماهلین کوچولو ۴ ماهگی
مامان قندِمن🩵👼🏻 مامان قندِمن🩵👼🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آقا پسرم💚 مامان آقا پسرم💚 ۵ ماهگی
مامان امیرحافظ💙🌙 مامان امیرحافظ💙🌙 ۷ ماهگی
مامان پندار و دلدار مامان پندار و دلدار ۷ ماهگی