سلام مامانا تا کی وقت دارم واکسن کزاز بزنم؟

۵ پاسخ

من قبل اقدام به بارداری زدم

دکتر من گف تا اخر ۳۴ هفته وقت داری بزنی ۳شنبه احتمالا میرم بزنم

من یه هفته پیش زدم

میگن تا ۳۲ بهتره بزنین من تا ۳۱ زدم یکمم عجله داشتم چون دکترم میگفت پیدا نمیشه

من بهداشت رفتم گفت خیلی کمیاب شده🥺اگه پیدا نشه چی 😱

سوال های مرتبط

مامان گومبولو مامان گومبولو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان پندار و دلدار مامان پندار و دلدار ۸ ماهگی
مامان هدیه امام رضا💛 مامان هدیه امام رضا💛 ۱۰ ماهگی
مامان قندِمن🩵👼🏻 مامان قندِمن🩵👼🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان امیرحافظ💙🌙 مامان امیرحافظ💙🌙 ۷ ماهگی