سلام مامانا
واکسن کزاز تا کی وقت دارم؟

۴ پاسخ

از هفته 27 تا 29

مامان پندار عزیزم درخواست دادم قبول کن
من امروز رفتم سونو گفت هماتوم داری ۵ میلی میخواستم کمک کنی اطلاعات رو بیشتر کنم

تا هفته ۳۶

دکتر به من گفت تا ۳۶ هفته وقت داری بزنی
برای همین اول گفت واکسن انفولانزاتو بزن بعد دو هفته برو کزاز بزن

سوال های مرتبط

مامان ماهلین کوچولو مامان ماهلین کوچولو ۵ ماهگی
مامان امیرحافظ💙🌙 مامان امیرحافظ💙🌙 ۷ ماهگی
مامان گومبولو مامان گومبولو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان هدیه امام رضا💛 مامان هدیه امام رضا💛 ۱۰ ماهگی
مامان آقا پسرم💚 مامان آقا پسرم💚 ۵ ماهگی
مامان قندِمن🩵👼🏻 مامان قندِمن🩵👼🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری